Som en solskenstripp.

Barcelona alltså. Jag vet, det är sjukt orättvist mot alla som inte får åka nånstans, men rättvist ändå att ni åtminstone får värme här hemma oxå. Vårsol is the shit!
När jag som vanligt packpanikade å undrade hur det ens skulle kunna vara möjligt att åka iväg med färre än fyra par skor i väskan försökte jag tänka mig in i de olika situationer som Barca kan komma att erbjuda, för att lixom göra en bild av vad jag skulle behöva.
Det enda jag såg - bortsett från den Barcamatch som är bokad - var uteserveringsbilder. Jag på uteservering med ett glas rosé. Jag på uteservering med en kanna sangria. Jag på uteservering med härlig spansk middag uppdukad på bordet framför mig.. Ja ni fattar.
Det ska bli så himla skönt att åka iväg några dagar, å faktum är att jag lätt skulle kunna tillbringa varenda en av dem på uteserveringar av olika slag. Nu kan det mycket väl vara så att de andra elva i mitt sällskap har lite andra planer å inte är lika roade av att sitta still å titta på människor som passerar, men varje chans jag får ska jag ta, I tell you.

Nu åker jag äntligen. Hasta la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0