Som ett lyckos.

Jag älskar överraskningar, både att ge å få. Ibland får man förmånen att göra en annan människa riktigt glad, precis som jag fick förut. Vi hade en tävling i radio som gick ut på att nominera någon till en hotellvistelse i Halmstad. För vissa kanske ett enkelt pris, men för en ensamstående tvåbarnsmamma som har haft det ordentligt tufft men ändå aldrig gnäller å alltid tänker på andra före sig själv kan det vara nåt stort.
Precis så var det. Hon blev s å  h i m l a  g l a d! Sånt värmer hjärtat nåt så vansinnigt.
Tänk vilken tur jag har som får göra andra människor så glada samtidigt som jag gör nåt jag själv tycker är kul. Lyckos lyckos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0