Som hemma. Å lite sjuk.

Hemma igen från en härlig resa. Me en alldeles ny solbränna, glada minnen.. och en förkylning som inkluderar borttappad röst och närvarande feber.
Jodå. Det var uppenbarligen en mindre bra idé att flyga iväg, sitta i solen på dagarna å på diverse uteserveringar på kvällarna, dricka alkohol å sjunga, sova me ac igång på rummet å gå på Barcamatch utan jacka när man precis har slagits mot magsjukan å förlorat sitt imunförsvar.
Men jag gjorde det.
Så nu ligger jag i soffan, ynkar mig lite å tänker hur trevligt det hade varit om om nån hade gjort te åt mig å tyckt sådär synd som man gör om en sjukling. Framförallt om nån hade hållit om mig lite.
Det här är sannerligen en kväll då det hade passat extra att bli lite hållen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0