Som himmel blå.

När jag vaknade i morse, och solskenet strömmade in genom dörröppningen till mitt sovrum, så var det inte svårt alls att känna livet trots att klockan ringde tidigare än vanligt. Jag tänkte att om himmelen alltid va såhär blå skulle världen va lite bättre.
Fast sen tänkte jag om, för vart krigar man mest? Inte fan är det i vanligtvis kalla Norden iallafall. Nä, här har man fullt upp me att hålla sig varm å torr, å när det väl blir underbara dagar som denna har man inte tid för nåt annat än att titta upp mot allt det blå å älska typ alla man ser.
Å andra sidan, vi är så mesiga i detta landet så jag tror inte det är nån fara ändå. Är i vilket fall villig att ta risken.
Let the sky be blue!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0