Som hjälpbehövande.

Helst skulle jag förresten vilja göra om min blogg. Så den blev snygg å härlig å alldeles sådär personlig som den bara kan bli när man lägger ner lite tid på den å inte använder standardmallar. Men bortsett från att jag inte har tiden så kan jag inte sånt. Jag fattar inte alls hur man gör å när förklaringar om koder dyker upp står jag som ett fån. Ctrl+ C och Ctrl+ V, ungefär där är min nivå på datakunskap, fast jag tillbringar löjligt mycket tid framför den.
Hur vore det me lite hjälp här?
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hjälper dig gärna, om du kan tänka dig att byta från blogg till blogspot (blogger). Där är jag kung och kan göra nästan allt du ber mig om.

2011-04-28 @ 13:56:10
URL: http://withoutasoundtrack.blogspot.com
Postat av: Angie

Vilket gull du är! Tack!

Då ska jag bara komma på lite hur jag vill ha det å så först... :)

2011-04-29 @ 13:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0