Som kalorifritt.

Visst borde det finnas en liten stund varje dag då de kalorier man stoppar i sig inte räknas. Alltså, de borde inte synas. Jag lovar att det skulle räcka me en halvtimme eller så.
Vi kan kalla det en frizon, en tid då choklad kan njutas utan efterföljande ångest, för allt den gjorde satte sig i själen å inte på rumpan.
Som det är nu är det ju bara pizzan efter krogen som det gäller för, å vem orkar leva på fyllepizza för att bli smal?
Om jag skulle satsa på politiken vore det min första lag. Näst efter morgonkramarna såklart.


Jag vet såklart att fyllepizzan oxå räknas. Mer än nåt annat. Men då, precis just då, kan man inte bry sig mindre om det.
Jag vet oxå att politiker aldrig håller det de lovar ändå, så därför bryr jag mig inte om att bli en sån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0