Som kompetent glädje.

Vi pratade om vikten av att omge sig med det positiva. Härliga å glada människor skapar bra energi å det finns ingen anledning i världen att vilja få motsatsen.
Förut, när jag kollade på Så ska det låta å som vanligt önskade att jag fick vara med, så insåg jag att halva grejen me min önskan är det positiva. Varken Pluras kök eller Så ska det låta lockar mig me själva tv-grejen, utan me glädjen i det de gör, men det lockar som fan.
Jag skulle gärna göra en variant vart som helst, me helt okända människor, bara de innehöll den kunskap - mat eller musik - å den värme å glädje som ju är huvudingredienserna i programmen.
Detsamma gäller såklart på jobbet, å livet i allmänhet; glada å kompetenta människor är det bästa som finns. Som en eftermiddag i radiostudion, kan man säga. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0