Som lätt.

I morse hade jag solen i ögonen där jag gick till jobbet i den vårfriska luften, å den tunna jackan var redan lite för varm fast klockan inte ens var åtta. Vad ska man säga, annat än hej underbara morgon?
Visst hade jag helst velat jobba ute idag, eller kanske inte alls, men alternativet är faktiskt helt ok det också. Utanför kontorsfönstret ser jag människor i sommarkläder virvla förbi och träden som står på rad är plötsligt alldeles gröna.

Nu ska jag rusa iväg på lunch me söta lilla Stina, ni vet hon som jag alltid äter sushi med, å som hade en tanke om att jag behöver en tråkvanlig man. Idag är väl inget undantag på någon av punkterna, vilket för övrigt innebär min fjärde sushimåltid inom loppet av sju dagar. Varför inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0