Som trött bara.

Jag har bara varit vaken i knappt tolv timmar, efter att då sovit tio timmar utan att vakna en endaste gång, å ändå skulle jag kunna somna snart igen. Jag tror att den här våren å allt pollen gör mig tröttare än jag nånsin varit förut, och det är på nåt sätt en intressant upplevelse att faktiskt vilja gå å lägga sig för att man är trött.
Tv´n har aldrig ens varit på ikväll, istället knarkar jag musik å tänker på saker jag har att glädjas åt. Min ännu bättre solbränna tillexempel.
Å så äter jag godis, fast jag inte alls borde, å får lite ångest för det.

Snart ska jag borsta tänderna, lägga mig me min fina bränna på det vita lakanet å läsa färdigt en bok. Det är en bok där huvudpersonen har många frågor som är liknande mina, å jag hoppas att vara lite klokare när den är slut utan att själv behöva vandra 80 mil på pilgrimsleden i Spanien. Tveksamt, men hoppet är det sista som ni vet.  


Nu sjunger Bo Kaspers Orkester 'Hon är så söt när hon sover' å jag tänker att det nog får bli en lämplig godnattvisa. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0