Som vanligt igen.

Förra onsdagen var det jobb, hockey och packning som upptog alla dygnets vakna timmar men denna veckan är ordningen återställd igen. Bästa onsdagsupplägget me sushi, tre serier i följd, te å choklad.
Allt är precis som vanligt, eller åtminstone nästan som vanligt. Jag är fortfarande tokförkyld å låter skrattretande likt en kråka, vilket börjar bli ganska tröttsamt nu. Dessutom är jag ju hyfsat beroende av min röst i jobbet, så enough!
Men jag kan inte göra mer än att trycka i mig alvedon, hostmedicin å lenande halstabletter. Resten får tiden fixa medan jag gör annat.
Nu ska jag bara jobba några timmar till, sen kan ljuvligheterna börja.


"We all want to grow up. We're desperate to get there. Grab all the opportunities we can to live. We're so busy trying to get out of that mess, we don't think about the fact that it's going to be cold out there. Really freaking cold. Because growing up sometimes means leaving people behind. And by the time we stand on our own two feet, we're standing there alone." /Greys Anatomy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0