Som ett litet snack bara.

"Är det så himla mycket begärt att träffa en man som älskar mig så mycket att han inte kan slita ögonen, eller för den delen händerna, från mig?"
Nej fina du, det är inte för mycket begärt.
"Är det så himla mycket begärt att han nån gång överraskar mig med något som gör mig glad, å som bevisar att han faktiskt lyssnat på vad jag har sagt?"
Nej fina du, inte heller det är för mycket begärt.
"Är det så himla mycket begärt att faktiskt fälla ner toaringen efter sig?"
Fina du, det är fortfarande en man vi pratar om va?
Det kan vara för mycket begärt om mannen i fråga ska vara helt perfekt, utan en endaste skavank för någon att finna, kan det vara för mycket. Men om han har fel å brister som går att leva med, å om han älskar dig så mycket att han inte kan slita ögonen, eller för den delen händerna, från dig, om han kommer ihåg saker du säger för att han är genuint intresserad så kanske det inte spelar nån roll om toaringen glöms bort ibland, eller om han råkat födas blond fast du alltid tidigare föredragit mörkhåriga män å därför tror att det är så du vill ha det.
Faktum är att det räcker gott å väl om han är perfekt för att komplettera dina fel å brister å att ni på nåt sätt förstår att livet utan varandra vore lite tråkigare å att det fan aldrig funkar som i tandkrämsreklamen ändå.
Simpelt va?

Kommentarer
Postat av: pilla

hur enkelt som helst...om han bara kunde dyka upp också..!

2011-08-28 @ 22:40:39
Postat av: Angie

Mmm, det är den där lilla detaljen ju...

2011-08-28 @ 22:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0