Som att snart avsluta ett år.

Just det, jag var lite sliten igår, som alltid nu för tiden, dagen efter jag ens har druckit nåt alls - vissa skulle väl säga att det är ett tecken på att man är gammal, men jag fördrar att inte säga det - efter en väldigt lyckad fest där Mix Megapol och Nöjesnytt firade Växjös Bästa i en hel hög olika kategorier.
I vilket fall har ett år ramlat snabbt (återigen dessa tecken, jag fortsätter att igonerera) å man kan väl tänka sig att det vore läge för en liten årskrönika. Den snabba versionen av den lyder:
Bra-dåligt-upp-ner-hit-dit-tårar-skratt-glädje-kärlek, å kan egentligen sammanfattas i ett enda ord. Livet.

Jag kommer börja det nya året med en liten välförtjänt semester (även från bloggen) å kommer förhoppningsvis tillbaka med lite mer energi å mycket mer fräknar på näsan. Kanske har jag oxå kommit lite längre i mina drömmar om att skriva en bok å kanske är 2012 året då jag kommer på vad jag vill göra när jag blir stor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0