Som en efter-jul-tisdag.

Om man har stigit upp alldeles för tidigt efter en lång helg av intensivt julfirande, sätter sig på tåget å åker från hav till skog, gör saker på jobbet som aldrig annars görs, kommer hem å sorterar julklappar tills ögonen blöder å hjärnan börjar flippa ur i nån slags tanke på vilket bröd man skulle gifta sig med om man av nån outgrundlig anledning tvingades välja - jag skulle för övrigt välja svägerskans magnifika limpa som jag dessutom lyckades få me mig en del av hem - , förstör sig lite genom att sakna mannen, betala räkningar å prova bikini. Det kanske inte är DÅ hårfönen behöver tappa några delar som man med viss tvekan sätter fast för att kunna använda. Det är iallafall min teori efter den suspekta doften av bränt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0