Som en söndagsstörning.

Det är en liten gnagande störande känsla som lixom sitter därinne. Å det är inte så att de där tulpanerna i vasen på bordet har slokat ens lite, eller att jag inte har haft en utomordentlig helg med dottern, systrar å fina vänner. Det är inte ens den där bikinijakten som fullkomligt barkade åt helvete - tydligen finns inte bikinis att uppbringa i svenska affärer i december eftersom det inte är säsong, dvs det är svinkallt här hemma å man har glömt att det faktiskt finns de som åker iväg för att få värme, å skulle man hitta en stackars kvarglömd nånstans så kan man ge sig fan på att passformen (alt storleken) är fel eller att det helt enkelt inte är lönt att klä av sig halvnaken i en provrum me speglar på alla sidor när man redan känner sig sådär lagom blekfet å vet att julen gör saken ännu värre - eller julklapparna som inte blev färdighandlade idag fast det var den enda lediga dagen att hinna det på.
Det är bara att den här söndagen är riktigt jäkla ofärdig när jag inte får ha mannen i min närhet. Dessutom är glöggen slut å jag fryser om tårna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0