Som ett kollektivt julkort.

Jag kommer för övrigt inte skicka några julkort i år.. heller...
Men ni som gör det till mig ska veta att jag uppskattar det, även då det får mig att känna mig som en lite sämre människa just för stunden.
Så istället, från mig  - till er alla:

Jag önskar att ni hinner få lite vila, trots att de där "gratis semesterdagarna" i princip brinner inne i år. Jag önskar att ni får en ljus jul, trots att det hittills inte kommit överdrivet många flingor av det där vita kalla. Jag önskar att ni får umgås med vänner och familj som ni håller kär, och att ni genom dem kan samla all den kraft som behövs. Jag önskar att ni mitt i allt kan stanna upp och njuta av allt ni faktiskt har i era liv. 

Jag önskar er helt enkelt kärlek, lycka och värme. Med andra ord: 
EN
GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!
På riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0