Som trött å klar.

Lång å sådär julintensiv vecka, bra å rolig sändning, mysig kväll me dottern. Trött å klar me andra ord.
Mannen är i Lusekofteland å äter julbord som om hans liv hängde på det, dottern somnade innan Idolfinalen tog paus, å jag känner mig i det närmaste som Bellman där jag sitter å dricker vin utan poäng.
Om jag ser fram emot en sovmorgon? Jag är förvånad att jag fortfarande är vaken, kan man säga.
Då ska ni ändå veta att dottern tyckte att det var märkligt att hennes lärare tydligen brukar somna i soffan på fredagar, eftersom "det är ovanligt att mammor gör det". Ni ska oxå veta att det är hennes pappa som är jämförelsen.
Enough said. Tack å godnatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0