Fredagsfrossa!

Det är redan fredag. Fast det alldeles nyss var måndag.
Tillåme tisdagen smet, sina många å intensiva timmar till trots, ganska snabbt å obemärkt förbi.
Galet är ordet. Galet å just idag ganska härligt.
Vi har förresten en superhärlig lineup till eftermiddagens radioprogram, sport å rock å mat å teater å skratt i den ljuvligaste kombination, missa för allt i världen inte det hörrni! 102,4 för er som är Kronobergare, gold24.fm för er som inte är det.

Med dubbla känslor firar jag sista helgen i februari. Det är ju trots allt min bästa månad som nu är slut, men samtidigt betyder ju det att våren är allt närmare.
Jag firar helg i Göteborg, vilket är det bästa stället att fira. Det hör man ju.
B ä s t -kusten.
Imorn ska jag dessutom fira födelsedagar så det står härliga till. Kompisarnas fina lilla ettåring, lillebror som fyller 29 å senare på kvällen två 30åringar. Tre olika kalas alltså.
Som svar på frågan: ja, jag inbillar mig att mina dygn innehåller lite fler timmar än normalt.

By the way, det där me fredagsmys är ju en jävligt uttjatad grej. Jag har aldrig anammat, eller ens gillat det ordet. Tänkte att det är dax för ett nytt.
F r e d a g s f r o s s a ! Känn på den!
Alltså, man kan själv välja om man vill frossa i mat, vin, tacos, party, självömkan, skumpa, musik, lycka. Eller mys, om man nu gärna vill hålla kvar vid det gamla.
Det ger lixom lite mer valmöjlighet.
Jag ska fredagsfrossa me studiolycka, rödvin å lillebror.
Man väljer själv. Vad väljer du?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0