Inte helt sämsta dagen ändå.

Förresten har det ändå hänt några roliga saker idag.
Onsdagen var me andra ord inte fullkomligt tisdagig.
Sånt är viktigt att påpeka.

Ett besök i mc-butiken gav mig hopp om vår.
Killen som jobbar där gav mig dessutom en komplimang för "det härliga skrattet i radion".

Lakers vann mot Almtuna.

Göteborg är bokat nästa helg.

Barcelona är bokat i april.

Mina tulpaner på soffbordet är fortfarande de vackraste.

Jag fick dessutom till ett ganska bra skämt förut.
Daniel DaSilva skrev:
"Jävla fittköer. Blir tokig."
Jag svarade:
"Vad sägs om att bli kåt, glad å tacksam istället? Om de nu står på kö menar jag."
Han skrattade. Men så är han ju från Göteborg oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0