Inte onsdagens fel.

Vissa dagar kan lixom vara sådär härliga i sig.
Sköna dagar utan att va särskilt märkvärdiga. Som idag.
Jag har verkligen inte haft en särskilt stimulerande dag på jobbet, eller upplevt nåt extraordinärt alls. Tvärtom. Klockan ringde okristligt tidigt, dottern vaknade på fel sida och bilrutorna va frostiga. 
Trots det är själva dagen i sig skön.
Det är inte onsdagens fel hur övrigt händer. Eller inte händer för den delen.

Så jag har en bra känsla i grunden, även om jag i stunder varit som ett åskmoln.
Det kan ha en hel del me solen att göra. I kombination me doften av vår.
Sol i ögonen måste va ett av de mest angenäma problemen ever.

Det kan oxå ha lite att göra me att jag vann en tävling, klev ytterligare lite över kvartalsnivån och fick bekräftat att det blir Barcelona i april. Med tillhörande match på Camp Nou.

För övrigt är det ju februari. Å hur intensivt jag än ogillar vinter så har februari haft en förmåga att alltid vara god mot mig. Leverera bra.
So far, so good. Jag hoppas innerligt att den trenden håller i sig. 
Kanske man borde passa på att bli kär.
En onsdag i februari vore passande. Som Bo Sundström sjunger; "det här är en dag att bli kär på".
Sannerligen. Det här är en dag att bli kär på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0