Som en snupp.

Ok, jag inser att förra inlägget inte va så kul.
Ingen vill påminnas om döden.
Men sånt som passerar mina tankar passerar oxå bloggen, å efter ett sorgligt avsnitt av Sofias änglar i tisdags så har jag tänkt lite på döden. Men jag är klar me det nu.

Så, vi pratar om norska istället tycker jag.
För ärligt, ingen kan bli ledsen av det. Säg vad som helst på norska å det blir lixom bara glatt å mysigt.
Jag blev tidigare idag kallad snupp. Av en norrman.
Vilket ofrånkomligt för tankarna till nåt man kanske inte vill kallas. Men det visade sig att man nog visst ska va glad för det ändå. Eftersom det betyder ungefär babe, å inte alls snopp eller snippa som annars var den direkta tanken.
Hei snupp = hey babe. Inte som hej bebis.

Snupp-mannen är för övrigt sångare i ett band som heter Outshine, och om du ens är i närheten av att gilla rock så tycker jag absolut att du ska leta upp dem på spotify eller youtube å ge dem en chans. Grymma!
Förhoppningsvis kommer de till Växjö nån gång i vår, håll ögon å öron öppna!

Också kul grej, min bil klarade sig genom besiktning idag. U.a som man säger.
Kanske inte haha-kul, å egentligen inte så kul på nåt sätt alls för nån annan än mig, men ändå.
Tror jag ska sälja den nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0