Dag 13. Den här veckan.

Detta känns lite som första veckan på nya året. Lite som att det är nu det börjar.
Fast det egentligen är vecka två å redan i full gång. Jag jobbade dessutom lite förra veckan oxå, så kan inte ens skylla på det, men sån är känslan i alla fall.
Hittills har jag hunnit jobba, träna, umgås me dottern, jobba, hoppas på vår snart, dejta, svära över snön, jobba, shoppa, dricka vin. Typ. Kanske inte riktigt i den ordningen, för ärligt talat har jag svurit över snön mer än en gång.  
Idag har det varit konferens me Sydostregionen hela dagen å snart är det följande middag med vin. Vi är nånstans mitt ute i skogen å är inte alls sådär tokiga å oanständiga utan alldeles lugna å snart bara lite rödvinsglada.
Jag vet, vad ska man då med konferens till?
På tal om det, om några veckor är det kickoff med hela företaget. Utomlands. Say no more.

En hittills bra vecka alltså, som förhoppningsvis fortsätter i samma anda.
Imorgon är det fredag å det betyder några underbara timmar i radiostudion. Yeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0