Dag 14. Vad hade jag på mig idag?

Detta ämne är ju ställt som en fråga. Som om ni ska gissa vad jag har på mig.
Eller som att jag är dement å ska skriva det när jag klätt av mig. Hmm..vad hade jag på mig idag...?
Jag fattar inte poängen.
Eller vem som har gjort den där listan från början.
I vilket fall känns det onödigt, för det roligaste(?) å mest udda på mig idag är mina väldigt osmickrande rosa ögon som är en följd av senaste dygnets konferens.

Det blev alltså lite mer fest än jag hade räknat med. Å betydligt färre sovtimmar.
Som en kollega sa, vi hade kunnat fylla några avsnitt i tv-serien Konferensresan. Dock utan några direkta skandaler. Men med desto mer roligheter istället.
Vi lagade trerätters å sköljde såklart ner den med passande vin till.
Sen fortsattes det me mer vin, skumpa, dans, sång, bastubad.. till framåt tresnåret..
Ändå upp vid 07.30 i morse.
Hjälte på natten - hjälte på dan, som chefen sa när han väckte oss. 
Den här hjälten längtar efter sin soffa.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0