Dag 16. Min första kyss.

Det va disco i fritidsgårdens lokaler.
Killen hette Jimmy å gick i min klass. Vet faktiskt inte hur gamla vi va, men nånstans mellan tillräckligt gamla för att veta vad hångla är å tillräckligt små för att inte direkt fatta mer än så.
Det skulle mest göras. För är man ihop så är det ju så. Å vi va ihop, hade frågat chans å allt.
Mycket mer än så finns inte att säga om saken.

Sen finns det ju alltid en första kyss me varje ny människa man kysser.
Det kan nog va nåt av det bästa. Särskilt om man väntat, längtat, å har känslor som intensifierar. Känslor som kanske är mer mentala än fysiska.
Oavsett nummer på kyssen så kan den va olika bra. Provar man inte så vet man inte. Man vet ju heller aldrig vilken som är den magiska - den som förvandlar grodan till prins. Tills det händer är det inte fel att öva tänker jag.

Jag tänker oxå att första kyssen är ju kul å så, men det är ju egentligen sista kyssen som räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0