Dag 24. Det här får mig att gråta.

När jag tittar på film händer i nio fall av tio följande:
Jag gråter för att filmen är sorglig.
Jag gråter för att filmen är så fin.
Jag skrattar så jag gråter för att filmen är rolig.
Jag gråter för att filmen är så jävla usel å jag precis har slösat ca 90 minuter av mitt liv på den.
Sistnämnda händer inte särskilt ofta, men ni fattar grejen.
Jag är en känslomänniska. Lätt till skratt å lätt till tårar.
Vad som helst som på nåt sätt är tillräckligt känslosamt får mig alltså att fälla en tår. Eller hundra.
Bröllop - don´t get me started.

Me andra ord är det nästan lättare att räkna upp saker som inte får mig att gråta.
Men det var ju inte vad saken gällde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0