Dag 25. En första.

Det finns ju en första gång för allt. Å en sista, har jag hört.
Beroende på vad det gäller väljer man ju lite själv när första blir.

Idag, efter elva timmars jobb, dammsugning av lägenhet, mat å dusch, plockade jag äntligen fram en ny leksak. Min första av sitt slag.
Alldeles blänkande svart låg den i sin ask. Vacker å orörd.
Möjligen en flickas bästa vän.
Den som väntar på nåt gott väntar oftast för länge. Men kanske är sent bättre än aldrig ändå.
Jag vet att jag ligger många år efter de flesta när det gäller detta. Numera är det lixom mer regel än undantag i de flesta hem. Så ja, kalla mig sen då.

Min nya leksak är anledningen till att detta blir ett kort inlägg.
Jag ska nämligen krypa ner i soffan igen å fortsätta leka en stund till innan Cougar Town börjar.






Min första..?
iPhone4 såklart. Vad trodde du...?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0