Dag 6. Min dag.

Varje dag är ju Min dag.
Även om jag förvisso är lite osäker gällande tisdagar.
De är sällan mina dagar. Tvärtom.
Anyhow.
Igår var fest å just idag är således en lugn dag.
En torsdag-som-är-som-en-söndag-dag.
En jag-är-fullkomligt-insnöad-och-det-passar-faktiskt-perfekt-dag.
En mitt-hem-är-min-borg-fylld-av-tända-värmeljus-dag.
Det kommer me andra ord inte hända så mycket idag. Vad jag vet.
Jag tänker iaf inte att lämna mitt hem mer idag. Gjorde det förut, till affären i ren överlevnadsinstinkt.
Va lite orolig att jag faktiskt skulle va tvungen att ta mig ut igen senare för att hämta mat. Det är ju som sagt en dag-efter-fest-å-därmed-sugen-på-onyttig-mat-dag oxå.
Kom lyckligtvis på den strålande idéen att göra varma mackor ikväll.
Jag är ju ingen matlagare precis, men jag gör fan grymma varma mackor. Nästan så att jag blir avis på mig själv som får äta dem. Så grymma. 

Alltså är min dag enkel. Bestående av film, värmeljus å varma mackor.
Insnöad. I Angies värld. 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0