Tetrisveckan.

Jag har haft en helt galen vecka.
För att beskriva det pusslande och den intensivitet som varit jämför jag med Tetris. Ni vet, det där spelet där man ska placera kubfigurer så effektivt som möjligt utan tomrum mellan, allt medan hastigheten ökar.
Exakt så. Möten å samtal å affärer å mer samtal å fler möten å planering å nåt som kallas ett försök till liv nånstans där oxå.
Men jag ska erkänna att jag gillar det. När allt balanserar exakt på gränsen till för mycket men på rätt sida så man ändå fixar det. Livin on the edge. Då är jag som bäst.

Tar dock tacksamt emot helgen, som för övrigt blir alldeles lagom intensiv.
Som en spelpaus innan nästa level.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0