Som en festplan.

Jag gjorde en liten skaffericheck härrom dagen å insåg att jag har sprit hemma. Massa sprit. Vilket nästan är ungefär lika nödvändigt som att jag har den där imponerande golfgarderoben när jag ändå inte golfar. Alltså, det händer att jag dricker sprit - precis som det händer att jag utan golfkoppling har en piké i valfri färg på mig -  men som bekant är mitt alkoholintag mest bestående av vin å skumpa.
Efter denna insikt funderade jag på en åtgärd, vi kan kalla det en handlingsplan. I detta fallet kan den såklart inte gå ut på något annat än en rejäl spritfest, vilken jag såklart borde kombinera med en trädgårdsfest.
Precis som förra året är alltså en planering påbörjad, fast med skillnaden att det i år inte kommer att vara en lugn fest där barn är välkomna, utan en f e s t som förmodligen kommer få idiotgrannkärringen att explodera.
Now that´s a plan folks!

Kommentarer
Postat av: Hanna aka Jellybean

Äh, ta med dig skiten till STHLM när du kommer. Se så, woop woop! Vi ska nog se till att fixa fester som heter duga.

2011-07-06 @ 22:44:34
URL: http://withoutasoundtrack.blogspot.com
Postat av: Angie

Haha, jag kan ta me EN flaska, men du vet ju hur min packning ser ut ändå...

2011-07-07 @ 08:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0