Som fortsatt paus.

Det är lite som att skrivdelen i min hjärna har tagit semester, så hur mycket skriv å tankar jag än har i mig kan inget riktigt formuleras på ett bra sätt. Det kan oxå bara vara så att jag faktiskt inte har en aning om hur allt som snurrar runt därinne ska landa, å därför väntar tills jag har nån form av koll å förstånd igen.
Sålänge kan jag bara meddela att jag är sjukt sugen på choklad, behöver färga håret, har hysteriska blåmärken på smalbenen efter helgens möhippa - jo, jag vet att blåmärken tillhör svensexor, men vankas det tävling så kommer djävulen fram - å nu åker jag å dottern (som ganska nyligen lärt sig att älska gröna oliver) till ön.
Det kan för övrigt vara så att paus är nån slags ledord i mitt liv just nu. Till augusti eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0