Som ombytlig.

Jag kan ibland bli lite avis på människor som alltid följer ungefär samma linje. Som har hittat 'sin grej' å lixom är lika konsekventa som de där veckodagarna som inte kan tänka sig att byta plats hur mycke man än vill. Å jag menar inte de där tråkiga människorna som inte kan vara spontana, eller tänka i nya banor, utan de som har en livsstil som är så dom att nåt annat är otänkbart. På ett bra sätt.
Min livsstil är lite mer att jag plockar vad jag tycker är det bästa - från det mesta - vilket ju är alldeles strålande å tacksamt på sitt sätt, men aldrig konstant.
Alltså såhär. Jag såg bilder från någons bröllop, å fastän jag inte känner henne mer än via en blogg så tänkte jag att det där är så exakt hon. Varenda detalj så genomtänkt och helt i stil med allt annat som följt sedan dess. Det fick mig såklart att fundera på vad som är så exakt jag. Om - förhoppningsvis snarare när, å förhoppningsvis inte om hundra år - jag gifter mig så vill ju jag ha det där bröllopet som är VI. Gästerna ska nicka instämmande och säga till varandra att det inte hade kunnat vara på något annat sätt.
Ok, jag har såklart fortfarande massa tid (grav underdrift av situationen) på mig att tänka på sånt, men grejen är att jag kanske inte ens skulle kunna bestämma mig om klänning å dukning å tema å lokal å sång å allt såntdär förrän det verkligen är dax ändå, för jag kan lika gärna hunnit ändra mig en miljon gånger innan dess.
Det enda jag är rätt så säker på, å som nog inte kommer att ändras alls hur många år det än går, är att jag vill andas havsluft å dricka massa champagne. 
DET är så jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0