Som rädslan för ett slut.

All good things must come to an end?
Jag älskar mitt jobb, men när jag tänker på hur snabbt semesterdagarna försvinner får jag faktiskt lite ont i magen, trots att jag inte kan göra nåt åt det nu ändå. En inloggning på mailen - å en utloggning lika snabbt igen eftersom det är omöjligt att ens bry sig om vad alla de hundratals avsändarna vill mig när jag har semester - låter mig förstå att den där inkorgen kommer hålla mig sysselsatt när jag kommer tillbaka.
.
För övrigt hade jag fel när jag trodde att livet på ön aldrig var svårare än vad man gör det. Dessutom är det oxå en av de där sakerna som måste få ett slut. Uppenbarligen, men inte riktigt än.
All good things must come to an end.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0