Som The time of my life.

Dirty Dancing igår alltså. Filmen som jag har sett fler gånger än jag kan räkna, som jag har skrattat å sjungit till, som jag har trånat över å önskat att jag kunde dansa precis så. Nu däremot... äh, vem fan skulle jag kunna lura, det är precis likadant fortfarande.
Inte så att jag önskar mig hela scenariot - jag har tillräckligt me omständigheter i mitt försök till kärleksliv ändå - men jag vill fortfarande väldigt gärna ha åtminstone själva essensen av slutscenen. Nån gång. Känslan av att någon minsann står upp för allt som är VI och att det får kosta vad det kostar vill. "Nobody puts Baby in a corner!"
Skulle denna någon dessutom lyckas klämma in sången 'The time of my life' i samma veva skulle det såklart inte göra nåt heller.
Just saying.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0