Som det spontana livet.

Livet hörrni. Inte för att va sån, men ibland blir det nästan för mycket av allt det bra. Nästan. Tröttman efter den intensiva helgen fick mig nämligen att se mest skitfull ut varje gång jag tog av solbrillorna igår å därför tänkte jag somnat tidigt. Jag borde lärt mig att det sällan blir som man tänkt.
Hanna - bästa Hanna som jag knappt träffat på femton år men nu hängt me en vecka å älskat varje sekund av det - skulle åkt tillbaka till betongen igår kväll. Vi gick ut å käkade i god tid innan tåget skulle gå. Drack lite rosé. Drack lite mer rosé. Kom på att hon faktiskt kunde ta ett annat tåg, en annan dag. Sen gick vi hem å satte oss på stentrappan å drack öl medan solen gick ner istället.
Spontanitet ftw.

Kommentarer
Postat av: Hanna aka Jellybean

Jaaaa, vad jag gillar våra spontana handlingar!



Kom hit nu, ba gört!

2011-06-30 @ 11:57:25
URL: http://withoutasoundtrack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0