Som att snart få fira fredag.

Snart, alldeles snart, är det fredag. Å visst kan jag få panik över att ytterligare en vecka rusade förbi i sådan hastighet att man inte riktigt hann reagera, för plötsligt är det ännu lite närmare semestern å allt det där som måste bli klart innan dess har lite mindre tid att bli klart på.
Men å andra sidan, fredag! Som jag har längtat hela veckan å undrat om den dagen nånsin skulle infinna sig!





För mig pekar pilen mot kusten. En ljuvlig helg med människor som gör mig glad, med rosé å lycka i blodet och havsluft i lungorna. Som världens bästa sätt att fira fredag alltså.


Only Robinson Crusoe had everything done by Friday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0