Som bättre ändå.

Det blev ett par skor - nej, jag hade faktiskt inte precis såna innan - å en skvallerstund me lillasyster, samtidigt som Alva å minsta syrran sprang runt å ville shoppa själva för presentkort de hade men kom tillbaka med orden "när man har pengar å vill handla, då hittar man inget, men när man inte har pengar, då..." Jag känner igen det där.
Men alltså, ett par skor till mig å syrrans glittrande ögon gjorde tisdagen lite bättre ändå.
Nu avrundas det hela me en finfin säsongsstart av So you think you can dance - magi i rörelse - å jag är ytterligare några timmar närmre helgen.

Kommentarer
Postat av: lillan

jag älskar dig <3

2011-06-19 @ 00:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0