Som blommor i mitt hår.

Jag har en mental spegel. Alltså - med risk för att låta redo för krama-mig-själv-tröja - jag provar kläder i tanken å om jag bara fokuserar brukar jag kunna lyckas ganska bra. Blir det fel är det dock oftast på det hållet att det såg bättre ut i tankespegeln. Nåja.
Nu testar jag i vilket fall blommor inför midsommar. Ska jag ens ha blommor i håret, och isf hur? Klassisk krans? Diadem? Lösa blommor fästa med spännen?
Ska jag köpa blommorna redan imorn eller gambla med vad som finns och hinns på fredag?

Det kan va så att alla mina tankar på blommornas vara eller inte vara i mitt hår bara är ett sätt att hindra de större frågeställningarna från att ta för mycket plats. Det kan va så. Don´t even get me started on the dressissue...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0