Som en härlighetslista.

Snabb lista - eftersom det var längesen jag gjorde en lista å jag lixom gillar att se saker svart på vitt - över lyckorusanledningar:

Nya bilen
Skatteåterbäring
Dejt ikväll
Sweden Rock Festival i helgen
Chefs(vikarie)jobb nästa vecka
Göteborg nästa helg
Midsommar på Öland
Sommaren

... å så bara fortsätter det..
Det är helger som andas havsluft å musik, med planer gjorda av rosé och drömmar som blir verklighet. Det är härliga människor, vackra möjligheter å sol i mitt ansikte.
Nästan som att det inte finns nån hejd på härligheterna, som att jag äntligen får nåt tillbaka för förra årets all jävlighet. Å jag vet att man ska vara sådär osvenskt ödmjuk å låtsas att man inte förtjänar allt bra, å jag vet att man inte ska ropa hej förrän man är över bäcken, men jag kan inte låta bli.
Jag är tillräckligt osvensk för att säga att jag förtjänar att må precis såhär bra som jag gör nu, jag förtjänar allt bra som fortsätter rulla min väg, å fanimej så förtjänar jag att bli buren över bäckjäveln av vältränade män i bar överkropp.
Ok, det sista va kanske att ta i, men jag skulle inte tacka nej om jag fick chansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0