Som en såndär dag.

Dagen då jag kanske inte hade bästa tålamodet i stan.
Dagen då jag fick ett roligt sms när jag precis hade tagit en klunk kaffe, å därmed var väldigt nära att förstöra min dator när jag garvade rätt ut.
Dagen då jag verkligen önskade skaldjur, men istället åt sallad till lunch å tacos till middag -  den sistnämnda köpte jag för övrigt fel krydda till vilket gjorde att det mest smakade oregano.
Dagen då jag tvättade utan att fylla mer än halva maskinen och insåg att det är skönare att tvätta lite oftare.
Dagen då jag kom på att jag inte druckit rosé sen i lördags, å genast gjorde nåt åt det.
Dagen jag avslutar som en trötthög i soffan medan jag beundrar dansare på tv.
¨
En såndär dag bland många helt enkelt. Vi kallar den tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0