Som en vinnare.

Jag behövde ett par jeans, alltså verkligen b e h ö v d e ! Vi kan väl säga att jeans med perfekt passform ligger delad etta på listan över saker som är det jävligaste att hitta. Oftast slutar det med att jag lipfärdig å genomsvettig lämnar butiken utan några jeans å me lite mindre kroppsälsk än när jag gick in där.
Men igår - 45 minuter senare och massa pengar fattigare - gick jag med lätta steg därifrån med en påse i handen. Det kan ha varit så att jag i ren lycka köpte en klänning oxå, en ljuvlig historia som är perfekt för det bröllop som jag ska på i augusti.
Underskatta aldrig en vunnen provrumsstrid.
¨
Vad som delar förstaplatsen? Kärlek med perfekt passform.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0