Som fjärilar i magen.

På min kontorsvägg är det fullt av saker; viktiga jobb-kom-ihåg, tidningsreportage i sann egoanda, foton där jag kramas me kändisar, teckningar, gamla hockeybiljetter, stora signade planscher och små förklaringar till sånt som kan va viktigt. Mitt bland allt det där sitter en rubrik i svartvitt som jag klippte ut nån gång  - det kan ha varit flera år sen - från en tidning. Jag hade inget alls med den att göra, men jag tyckte att det va fina ord att ha på väggen å påminnas om.
"Härliga fjärilar i magen", så står det i fet stil, Härliga fjärilar i magen
Det har ibland varit som att påminnas om en solig karibisk strand när verkligheten är en grå tisdag i november, men jag har ändå låtit den sitta där.

Jag menar bara att ibland får rubriken vänta lite på innehållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0