Som klämledig.

Vin och skratt i en härlig blandning med några få gick vidare till hundratals glada människor med kladdiga drinkar å dans under bar himmel. För en gång skull ville jag inte gå hem innan stället stängde, utan kunde tvärtom stannat längre än så. Tack Nöjesnytt och alla sköna människor för en väldigt lyckad kväll!
Idag mår jag förvånandsvärt bra. Jag har en ljuvlig dag i solen me finaste P framför mig, å alla dessa dagar av ledighet som precis just nu känns som en halv evighet kan innehålla vad jag själv vill. Hittills idag har det bara inneburit en macka å två koppar kaffe, men på nåt sätt måste man ju starta, eller hur.

Jag fick förresten komplimanger igår, om utseendet - vilket kändes extra bra me tanke på att jag några timmar innan hade stått hemma i hallen å svurit åt min spegel som vägrade ge tillbaka nån snygghet what so ever - men framförallt om radioröst å skratt å om hur jag skriver i min blogg. Sånt värmer som fan. Särskilt när komplimanger kommer från tjejer, eftersom det på nåt sätt alltid sitter lite längre in, å känns lite mer på riktigt då man inte utgår från att det bara är ett försök att ligga.
På tal om det, undra hur många som tagit en walk of shame hem genom Rondellstaden idag. Borde va många, om man tänker på hur det såg ut klockan två inatt när stället stängde. Oh my god! Själv vaknade jag i min egen säng. Utan sällskap och utan huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0