Som skadeglädje.

När man trodde att onsdagen inte kunde bli behagligare visade det sig att grannarna som bor på andra sidan idiotgrannkärringen - hon som hatar allt å alla å som dessutom är halvdöv, vilket innebär att alla får höra när hon står på altanen å pratar om det - har studentfest. De har partytält och ett liveband som spelar, för övrigt många snygga gitarrsolon å bra trummis, å publiken slutar aldrig skrika efter mer. I love it! Nog så härligt att de spelar Kiss å annan musik som ger mig en försmak av Sweden Rock, men jag tänker mer på hur idiotgrannkärring förmodligen är i upplösningstillstånd vid detta laget.
Så jag lutar mig tillbaka å unnar mig en skål glass me lakritspucksmak. 
Oh happy day!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ha ha ha! Åh vad jag skulle vilja sitta på din gräsmatta nu och lyssna på kärringen när hon går ut och gapar :)

2011-06-08 @ 22:31:07
URL: http://ullisinreallife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0