Grattis fina P.

“A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.”

Idag fyller min fina vän år. Hon heter Pernilla men jag skulle aldrig kalla henne nåt annat än Pillan - det blir som att jag pratar om nån helt annan när jag gör det - å jag skulle aldrig säga att hon fyller mer än 27. Igen.
Hon är som min bästa tvillingsyster. (Eftersom jag ju oxå fyller 27 igen, bara ett halvår senare.)
Vi är lixom varandras kopior och varandras motsatser. På samma gång.
Vi är vitt å svart, å perfekta kombinationer av grått närhelst det behövs. 
 
“true friendship isn't about being there when it's convenient; it's about being there when it's not.”

Finaste älskade vän, ett är då säkert. Du förtjänar det bästa som livet, å allt som tillhör, kan ge. 
Å skulle du nånsin känna att du inte räcker till - för så känns det ibland - så är jag aldrig längre bort än att händerna kan släppa det som hålls å skynda till räddning, det vet du. Är det sen större än vad choklad kan bota så stannar jag tills vi har hittat vad som krävs. För man kan ju ändå inte vara VI själv.

Grattis på din dag!
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: pillan

kärlek till dig hjärtat!!

2011-03-18 @ 18:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0