Som att cykla för livet.

I förra veckans sändning lovade jag och mina kollegor att vi skulle delta i något som kallas Spin of Hope, vilket är en spinningaktivitet som pågår över hela landet på lördag, för Barncancerfonden. Man ska i lag hålla en cykel igång under tolv timmar och trampa för att fler barn ska få chans att överleva.
Behjärtansvärt.
Problemet är att mina två - manliga och inte alltid så smidiga - kollegor lovade bra mycke mer än de kunde hålla. De är inte ens i stan på lördag. Till skillnad från mig.
Nu slipper jag tack å lov att cykla alla tolv timmarna själv, men ändå. Känner att de förtjänar en hämnd för att jag får svettas i Gold-tröjan utan dem.

Om någon skulle känna sig sugen på att cykla en timme för detta väldans fina ändamål så finns det möjlighet! Gå in på www.spinnofhope.se å läs mer om hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0