Som en smart-knasig tanke.

Att äta fisk är bra för en massa saker. Att bli smart tillexempel.
Förut funderade jag på vad som skulle lagas ikväll.
Lax, tänkte jag en kort stund. Sen kom jag ihåg att jag faktiskt har ätit lax fyra gånger de senaste tre dagarna och att det får vara hur gott det vill men nånstans finns en gräns.
Jag menar, man får ju sprida ut sina chanser att bli smart.

Kanske att det får bli tacos istället.
På en lördag?! säger hela Landet Lagom i kör.
Japp, så knasig är jag.



“When you are a Bear of Very Little Brain, and you Think of Things, you find sometimes that a Thing which seemed very Thingish inside you is quite different when it gets out into the open and has other people looking at it.”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0