Som förträfflig.

Fan, ibland imponeras jag bara av min egen förträfflighet. Alltså jag kan verkligen va typ hur bra som helst. Å rolig oxå! Vart kommer denna rolighet ifrån?

Det finns förvisso stunder då jag svär lite över mig själv. Typ när jag klämmer ut handkräm från en tub, fast jag ser att det är lite torkad kräm i öppningen på tuben, vilket ger resultatet att all kräm forceras ut genom ett litet hål i det där torkade å landar me samlad kraft på min tröja. Den gröna nya. Då har det väldigt lite betydelse att själva krämen är svagt grönfärgad, I tell you.

Tur att jag återigen kan få tillfälle att vara förträfflig då.
Gissa vem som hade en extra tröja i väskan?! Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0