Som fredagshärligt.

Men herregud så härligt allt är!
Jag började förvisso dagen med att muttra lite över nattens snöfall när jag halkade mig fram till jobbet i morse. Tycker att man kan få vår å inget annat när det är vår som är beställt. Märkligt hur man ska behöva göra allt själv för att det ska bli rätt.
Fast.. vad är lite nattsnöfall när man skulle kunna brottas med en tsunami om man hade bott på andra sidan jorden? Ganska fånigt att säga nåt om va.
Så nu är jag tacksam en stund istället, för att jag bor i ett land som trots allt är väldigt tryggt att bo i, på så många sätt, å för att solen skiner å för att det är fredag. När man kan vara glad över vilken dag i veckan det är, då har man faktiskt ett ganska bra liv ändå.
I eftermiddag blir det mellosnack å god mat i radiostudion å just nu sitter jag med det angenäma problemet att få plats me alla ordrar som rullar in.
Förresten ska jag på dejt ikväll.
Härligt var ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0