Som fredagspepp.

Fredag.
Bästa på länge me dottern hemma, lillebror på besök, födelsedagsfirande av fina P, å snart radio. Men jag är inte helt på g, når lixom inte ända fram. Förmodligen är det för den satans jävla snön som envisades me att komma tillbaka å tvinga mig att köra ner fötterna i de grova kängorna i morse när jag gick till frukostmöte.
Sjukt onödigt.
Dessutom sov jag dåligt inatt. Var vaken vid halv två å trodde att jag snart skulle upp, sen svintrött när klockan väl ringde vid kvart i sex. Sömn och snö - no friends of mine.

Jag peppar mig själv nu. Peppar som fan.
Tänker att jag ska gå in i studion å göra den bästa fredagsradion man bara kan göra. Sådär så att alla som lyssnar önskar att de hade en gammal kassettbandspelare till hands, bara för att kunna spela in å lyssna igen. Som man gjorde förr, när kassettspelare å blandband regerade. SÅ bra.

Lyssna själv, alldeles alldeles snart.
På Gold 102,4 såklart. www.gold24.fm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0