Som vårsjukma. Fast bra.

Ytterligare en solig dag i Rondellstaden.
Jag är ganska säker på att jag lider lite av den där sjukdomen, seasonal affective disorder, som innebär att man blir trött, nedstämd å allmänt deppig eftersom kroppen inte ställer om sig lika snabbt som ljuset gör det. Tydligen gäller diagnosen bara om detta händer både höst och vår. För mig blir det ju bara så på hösten, men heeelt motsatt effekt på våren. Lite sol är allt som behövs för att jag ska skina.
Men en desto bättre sjukdom då, tycker jag.

Efter jobbet idag ska jag på styrelsemöte, vilket är ungefär hundra gånger roligare än det låter eftersom Marknadsföreningens styrelse består av ett gäng extremt sköna människor som idag dessutom ska ha ett mer kreativt möte. Det innebär kort å gott att vi dricker vin å brainstormar.

Imorgon är det återigen fredag, logiskt me tanke på att det alldeles precis var måndag. Förutom fredagsradio å allmänt skön känsla betyder det oxå att min underbara lillebror kommer hem. Han ska bo hos mig å Alva i helgen, vilket är lagom länge för att jag ska vilja träffa honom så mycket det bara går, tycka att det är lite skönt när han åker hem igen, och ändå sakna honom vansinnigt så fort han har åkt.


Denna torsdag - ett liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0