Som en drömcocktail.

Jag somnade sent igår, efter kombinationen sent kaffedrickande och Criminal Minds på tv. Två av John Blunds värsta fiender me andra ord.
Avslutade dessutom med att kolla igenom fejjan å uppdatera mig på människors liv innan jag somnade, vilket resulterade i märkliga drömmixar, som förvisso inte är så ovanligt.
I vilket fall tillbringade jag natten i Warsawa, där jag träffade diverse vänner och bekanta, hårdrocksbandet Bullet och lite radiofolk som uppenbarligen skulle börja me tv (däribland jag) vid något produktionshak där det ärligt talat inte verkade va nån ordning alls men ändå väldigt bekymmersfritt.
Drömmen va minst sagt märklig men för all del festlig, å det är lite nedrigt att jag inte hann åka djungeltouren innan jag vaknade då den enligt utsago skulle vara en av världens bästa.
Ni hör ju själva, det är ett under hur jag ens fungerar på dagarna när jag har nätter som denna.

I eftermiddag blir det radiogöra, me ett rockband som faktiskt har koppling till Bullet men ännu mer till mig, å sen blir det AW me min bästaste P.
Om jag hade gift mig me en veckodag så hade det nog blivit onsdagen, men jag tänker inte dölja min förtjusning för fredagen, det kan jag inte. Fast helst gifter jag mig såklart me den här ljuvliga solen som plötsligt - och tacksamt - har blivit den mest trogna i Rondellstaden.
Fredag me sol hörrni, när man väl har börjat är det svårt att sluta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0